Hypotheekcheck

Beschikbaar voor alle klanten

Met de hypotheek­check kan een klant gemakkelijk nagaan of zijn hypotheek in de toekomst betaalbaar blijft. Inmiddels kunnen alle klanten dit via onze website zelf doen.

In een paar minuten zekerheid voor uw klant

Vrouw zit aan tafel met laptop

Als klanten inloggen in Mijn Centraal Beheer staan hun hypotheek­gegevens klaar. Met een druk op de knop zien ze snel of hun hypotheek in de toekomst betaalbaar blijft. Als de rente­vast­periode afloopt bijvoorbeeld. Maar ook als de hypotheek­rente­aftrek verandert of als hij met pensioen gaat. Moet de klant actie ondernemen? Dan wijzen we hem op de mogelijkheden, zoals extra aflossen of contact opnemen met een adviseur.

Binnenkort voor alle merken van Achmea

De hypotheekcheck is er al voor klanten met een hypotheek van Centraal Beheer of Woonfonds. Ook klanten van Syntrus Achmea, Attens en Tellius kunnen sinds kort de online hypotheek­check doen in Mijn Centraal Beheer. 

Klanten worden per brief geïnformeerd

We wijzen klanten van Syntrus Achmea, Attens en Tellius op de mogelijkheid van de hypotheek­check. Als ze nog geen product van Centraal Beheer hebben, moeten ze eerst een account aanmaken. Aanpassingen zijn alleen mogelijk via Mijn Leninginzicht of door contact op te nemen met een adviseur. De brieven worden in de loop van augustus en september aan klanten gestuurd.

Tabel met schematische weergave van bovenstaande tekst


Lees alle nieuwsberichten