Hier bellen onze klanten ons vaak over
U kunt de status van uw schade zien via Mijn Centraal Beheer. Bellen kan ook: (055) 579 7777. Houd dan uw klant- of polisnummer bij de hand.
U kunt uw voorwaarden online bekijken en downloaden. Zoekt u een clausule? Een clausule is een afwijkende of aanvullende voorwaarde. U vindt clausules op uw polisblad. Of in de offerte als u nog geen polisblad heeft.
U kunt online uw zakelijke rekeningnummer aanpassen.
We doen ons best u zo goed mogelijk te helpen. Bent u helaas toch ontevreden? Dan horen wij dat graag. Met het online formulier geeft u uw klacht eenvoudig aan ons door. U kunt uw klacht ook telefonisch bij ons melden. U vindt het juiste telefoonnummer hieronder.
- Bedrijfsverzekeringen (055) 579 8600.
- Inkomensverzekeringen (055) 579 8197.
- Pensioenen (055) 579 8332.
Stuurt u uw klacht liever per post?
Stuur uw klacht dan naar:
Centraal Beheer
Klachten
Postbus 9150
7300 HZ APELDOORN
U krijgt binnen 10 werkdagen een reactie van ons. Als wij niet binnen deze termijn inhoudelijk op uw klacht kunnen reageren, dan laten wij u dit weten.
Centraal Beheer
Klachten
Postbus 9150
7300 HZ APELDOORN
U krijgt binnen 10 werkdagen een reactie van ons. Als wij niet binnen deze termijn inhoudelijk op uw klacht kunnen reageren, dan laten wij u dit weten.
In elke commerciële e-mail die u van ons ontvangt zit onderaan de mogelijkheid om u af te melden. Wij verwerken uw afmelding binnen 2 werkdagen.
Jammer dat u uw verzekering wilt stoppen. U stopt uw verzekering gemakkelijk via dit online formulier of onze online chat. 'Even Apeldoorn bellen' kan natuurlijk ook: (055) 579 8600.
U vindt uw documenten in uw persoonlijke klantomgeving Mijn Centraal Beheer. Hier heeft u uw gegevens en handige informatie over uw verzekeringen altijd bij de hand. Zoals uw polis, factuur, jaaroverzicht of jaaropgave.
Persoonlijk contact

Thom Ebbing
Specialist zakelijke verzekeringen
Specialist zakelijke verzekeringen
-
Van 8.00 uur tot 17.30 uur