Dit vinden onze zzp en MKB klanten

Wij luisteren naar uw mening

We deden onderzoek onder onze zzp en MKB klanten in het 3e kwartaal van 2024. Zij bleken het meest tevreden over onze vriendelijke en behulpzame medewerkers. Ook vinden ze dat ze makkelijk contact met ons kunnen maken. Natuurlijk zijn er ook verbeterpunten. Klanten vinden bijvoorbeeld dat we sneller een update moeten geven bij schade. En ze willen dat we op een meer persoonlijke manier helpen.

De mening van onze zzp en MKB klanten

Illustratie klanttevredenheid schade 7,6

Ons rapportcijfer

Klanten geven een 7,6 voor onze dienstverlening als verzekeraar.

 Vrouw juichend met de handend in de lucht

Tevreden klanten

67% van de klanten is heel erg tevreden en gaf een 8 of hoger.

 Illustratie persoon met laptop op de bank

Ruimte voor verbetering

10% vindt dat het beter kan en gaf een onvoldoende.

Dit doen we nu beter

In 2024 werkten we hard aan het in kaart brengen van uw bedrijfsrisico’s. Dat doen we zodat we u persoonlijker kunnen helpen. We informeren u bijvoorbeeld als u anders verzekerd bent dan de meeste ondernemers. Bijvoorbeeld door u te informeren over vaak gekozen dekkingen die u (onbewust) niet heeft. Dat doen we bijvoorbeeld door:

  • Informatieve filmpjes. We hebben informatiefilmpjes gemaakt over onze belangrijkste verzekeringen. Die sturen we per e-mail als u een belangrijke verzekering nog niet bij ons heeft.

  • Natuurlijk laten we het u ook weten als wij denken dat uw verzekering omlaag kan of een dekking niet (meer) nodig is

  • We communiceren zo veel als mogelijk digitaal. Handig, sneller en beter voor het milieu.