Centraal Beheer vernieuwt midoffice

Verbeteringen in het proces

De hypotheek­portefeuille van Centraal Beheer groeit. Dat is een mooie ontwikkeling. We zien daarbij dat de groei de nodige aandacht vraagt. Daarom voeren we aantal verbeteringen door.

Samenwerking met Syntrus Achmea

Klantbediening

Om onze dienstverlening robuuster te maken, en daarmee de kwaliteit beter te borgen, verwerken we onze hypotheek­aanvragen voortaan op 2 locaties. Een deel verwerken we nog altijd via onze partner Quion in Capelle a/d IJssel. Daarnaast hebben we een deel van de verwerking ondergebracht bij Syntrus Achmea in Amsterdam. Hiermee zorgen we voor een zo efficiënt mogelijk proces en een goede performance. Het biedt ook de mogelijkheid om schommelingen in de markt beter op te vangen.

Uw regioteam staat voor u klaar

U (of uw kantoor) heeft van ons inmiddels via e-mail of via uw account­manager een bericht ontvangen door welk team/locatie u bediend wordt en wat de contactgegevens van het team zijn. Heeft u geen bericht ontvangen? Neem dan contact op met uw account­manager.

Team Specials voor hypotheken die nét wat meer aandacht nodig hebben

Complexere dossiers verdienen extra aandacht. Daarvoor hebben we het Team Specials. De acceptanten van Team Specials werken samen met uw regioteam aan complexe dossiers. Denk bijvoorbeeld aan bespreekdossiers of aanvragen ontslag hoofdelijk aansprakelijkheid met verhoging.

Goed om te weten: voor het insturen van aanvragen verandert er niets. Die stuurt u gewoon in via HDN.

Lees alle nieuwsberichten