Meer gemak voor uw klant door de vernieuwde omgeving Mijn Centraal Beheer
Handig voor klant én adviseur
Elke 2e donderdag van november is het World Usability Day. Op deze dag wordt wereldwijd aandacht gegeven aan de gebruiksvriendelijkheid van technologie. Ook bij Centraal Beheer staat gebruiksvriendelijkheid voorop. Niet alleen op deze donderdag, maar elke dag. Zo is zelf hypotheekzaken regelen appeltje-eitje dankzij onze vernieuwde Mijn Centraal Beheer.
In onze online omgeving Mijn Centraal Beheer vinden klanten hun hypotheekgegevens, producten en documenten overzichtelijk op 1 plek. Om nóg meer inzicht en gemak te bieden, hebben wij nieuwe functies toegevoegd en bestaande functies verbeterd. Producten bekijken, beheren en zelf hun gegevens wijzigen, is zo geregeld. Klanten kunnen dit delen met u als adviseur.
Verbeteringen op basis van klantonderzoek
Wij luisteren graag naar onze klanten. Daarom betrekken wij ze actief bij het verbeteren van onze producten en diensten. Zo vragen wij regelmatig om feedback en doen wij klantonderzoek. Op basis hiervan hebben wij Mijn Centraal Beheer compleet vernieuwd.
Altijd actueel
Mijn Centraal Beheer geeft onze klanten inzicht in hun verzekerings- en hypotheekdocumenten zoals de jaaroverzichten. In een oogopslag ziet de klant hoeveel van de hypotheek er is afgelost en wat het maandbedrag is. Maar ook hoe lang de rente vaststaat en hoe lang de lening nog loopt.
Hypotheekgegevens en restschuld zijn overzichtelijker
Links ziet u de oude omgeving. Rechts ziet u de nieuwe omgeving.
Nieuwe functies in het bouwdepot overzicht
Shoppen voor badkamertegels? Dan is het makkelijk als uw klant weet hoeveel hij kan uitgeven. Daarom zijn er nieuwe functies toegevoegd aan het bouwdepot. Facturen declareren was al mogelijk. Maar nu ziet de klant ook wat het restsaldo is en volgt hij de status van de ingediende declaraties. Thuis achter de computer of direct aan de kassa van de bouwmarkt.
In 1 oogopslag ziet de klant hoeveel geld er nog in het bouwdepot zit.
Zaken zelf regelen is heel eenvoudig
Een rentevoorstel aanvragen of extra aflossen was nog nooit zo eenvoudig. Via Mijn Centraal Beheer regelen onze klanten dit allemaal zelf. Even inloggen en extra aflossen is binnen een paar klikken geregeld. Dezelfde info, maar dan in je broekzak? Klanten kunnen ook handig gebruik maken van onze handige app.
Handig voor klant én adviseur
Het gemak van alles bij de hand is niet alleen handig voor de klant. Zo worden alle hypotheekgegevens samengevoegd in 1 overzichtelijk pdf-document en kunnen zij dit delen met hun adviseur. Als adviseur voegt u deze makkelijk en snel toe aan het klantdossier. Hiermee winnen u én de klant kostbare tijd in de krappe woningmarkt.