Waarom deze overgang?
Blijven de producten en voorwaarden hetzelfde?
Wat gebeurt er met de Woningverhuur Hypotheek?
De Woningverhuur Hypotheek is per 24 maart ook overgegaan naar Centraal Beheer en blijft gewoon open voor nieuwe klanten.
Is het mogelijk voor adviseurs met een aanstelling om de Woningverhuur Hypotheek aan te vragen?
Ja dat is mogelijk. Voor het aanvragen van de ‘oud Woonfonds producten’ gebruikt u het aanstellingsnummer. U kreeg dit nummer bij het ondertekenen van de Woonfonds Samenwerkingsovereenkomst dan wel de Achmea-brede Samenwerkingsovereenkomst Hypotheken. Dit gaat om de Woongenot Hypotheek, Woningverhuur Hypotheek, Comfort Lijn en Voordeel Lijn.
Voor het aanvragen van de Centraal Beheer Leef Hypotheek, Thuis Hypotheek en Basis Hypotheek gebruikt u het aanstellingsnummer dat u heeft ontvangen bij het ondertekenen van de Centraal Beheer Leverings- en Bemiddelingsvoorwaarden.
Dus als u wilt bemiddelen voor alle Centraal Beheer hypotheken, dan heeft u 2 aanstellingsnummers nodig.
Verandert er iets voor mij als oud Woonfondsadviseur?
Je zult natuurlijk merken dat de producten onder Centraal Beheer vallen, door de opmaak van de brieven en documenten. Maar verder blijft alles zoveel mogelijk gelijk aan hoe het nu is. Dat geldt voor bijvoorbeeld contactpersonen, aanstellingen, producten en processen. Communicatie wordt vanaf nu verstuurd vanuit Centraal Beheer.
Wat als je door een oud Woonfondsklant wordt benaderd voor een aanpassing van zijn oude hypotheek?
- Had je een aanstelling bij Woonfonds, dan kun je de aanpassingen direct voor de klant aanvragen.
- Heb je momenteel alleen een leverings- en bemiddelingsovereenkomst met Centraal Beheer dan zijn er 2 mogelijkheden:
- Je kunt in overleg met je accountmanager je aanstelling uitbreiden of
- Je stuurt de aanvraag in via een serviceprovider.
Waar kan ik oude rentes en voorwaarden vinden?
Hieronder vind je een overzicht van de nieuwe snelkoppelingen: