Jouw Adviseursomgeving van Centraal Beheer is een afgeschermde digitale omgeving. Daarin kun je gegevens vinden over hypotheken, verzekeringen en bancaire producten van je relatie. In deze gebruiksvoorwaarden spreken wij met je af hoe deze omgeving gebruikt moet worden. Lees je ze daarom goed.
Jouw Adviseursomgeving van Centraal Beheer is een afgeschermde digitale omgeving. Daarin kun je gegevens vinden over hypotheken, verzekeringen en bancaire producten van je relatie. In deze gebruiksvoorwaarden spreken wij met je af hoe deze omgeving gebruikt moet worden. Lees je ze daarom goed.
Wat bedoelen we met …?
je/jouw: | Iedereen die geautoriseerd is om van een adviseursomgeving gebruik te maken en waarvan zijn gegevens of de gegevens van een Relatie in de adviseursomgeving zijn opgenomen. |
---|---|
Wij/ons: | Achmea Pensioen- en Levensverzekeringen N.V., Achmea Bank N.V. , Syntrus Achmea Real Estate & Finance B.V en Syntrus Achmea Hypotheekdiensten B.V. |
Gegevens: | De actuele gegevens van een relatie over hypotheek, ORV of 3e pijler producten. |
Relatie: | De verzekeringnemer of hypotheekgever waarvan gegevens in de adviseursomgeving zijn opgenomen. |
Adviseursomgeving: | Een online omgeving waarin je hypotheken, verzekeringen en bancaire producten van een relatie kunt inzien en soms kunt invoeren en wijzigen. |
2. Voor wie gelden deze gebruiksvoorwaarden?
Doordat je jezelf hebt geregistreerd voor het gebruik van de Adviseursomgeving, ga je akkoord met de gebruiksvoorwaarden en alle eventuele aanpassingen, wijzigingen en/of vervangingen daarvan.
3. Voor hoe lang krijg je toegang tot jouw afgeschermde adviseursomgeving? En hoe kun je jouw autorisatie voor de adviseursomgeving beëindigen?
Let op: als je account voor de adviseursomgeving is beëindigd kun je de gegevens niet meer inzien of wijzigen.
4. Wat verwachten wij van je?
Je zorgt ervoor dat:
- Je de gegevens zorgvuldig invoert, raadpleegt en wijzigt. En de Adviseursomgeving niet te gebruiken op een manier die in strijd is met deze gebruiksvoorwaarden, die schadelijk, onrechtmatig of anderszins nadelig is voor ons, andere gebruikers of voor derde partijen.
- Je vertrouwelijk omgaat met de gegevens en geen toegang geeft aan derden.
- Je ons direct informeert als je het vermoeden hebt dat anderen dan jijzelf toegang hebben tot jouw Adviseursportaal account. Je bent verplicht om direct de nodige maatregelen te nemen tegen onterecht gebruik van jouw persoonlijke Adviseursomgeving.
- Je meewerkt aan veiligheidsprocedures als wij daarom vragen.
Als je jezelf niet aan deze verplichtingen houdt, kunnen wij besluiten dat je onze persoonlijke adviseursomgeving niet meer mag gebruiken. Dan blokkeren wij meteen de toegang tot je account. Als je jezelf niet aan de verplichtingen houdt, kunnen wij namelijk geen veilig gebruik van de adviseursomgeving garanderen. Anderen kunnen dan bijvoorbeeld bij jouw gegevens of de gegevens van jouw relatie(s).
5. Hoe worden je persoonlijke gegevens beschermd?
Als wij je persoonlijke gegevens verwerken dan is ons Privacy Statement van toepassing. Op onze website kun je daar meer over lezen.
6. Aansprakelijkheid
Wij zijn uitdrukkelijk niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor gegevens die je in jouw Adviseursomgeving zelf aanlevert, aanvraagt en/of verwerkt. Voor zover toegestaan onder toepasselijk recht sluiten wij uitdrukkelijk iedere aansprakelijkheid uit voor welke schade dan ook, direct dan wel indirect, die voortvloeit uit, of verband houdt met:
- het gebruik van de Adviseursomgeving en de daarop aangeboden informatie;
- het onjuiste gebruik van de Adviseursomgeving en de daarop aangeboden informatie;
- het (al dan niet tijdelijk) niet of beperkt beschikbaar zijn van de Adviseursomgeving.
Wij garanderen niet dat de Adviseursomgeving vrij is van gebreken, fouten, virussen en/of andere schadelijke elementen. Wij garanderen ook niet dat dergelijke gebreken, fouten, virussen en/of andere schadelijke elementen altijd zullen worden hersteld of verwijderd. Bovenstaande beperkingen van onze aansprakelijkheid gelden niet voor schade die is veroorzaakt door opzet of grove schuld van onze zijde.
7. Overige bepalingen
8. Ben je niet tevreden?
Je kunt ons ook een brief sturen:
Centraal Beheer
t.a.v. de Directie
Postbus 9150
7300 HZ Apeldoorn
Handelen wij je klacht niet naar tevredenheid af? Dan kun je het geschil voorleggen aan de Nederlandse rechter.