Documenten uploaden

En versturen naar Centraal Beheer

Wilt u documenten naar ons versturen? Of wilt u foto’s of documenten toevoegen aan uw schademelding? Dat doet u heel gemakkelijk zelf. Kies hieronder om wat voor document het gaat.

Soms vragen wij u om ons documenten te sturen. Bijvoorbeeld om aan te tonen dat u schadevrij heeft gereden met uw leaseauto. Of om iemand te machtigen om uw verzekeringen voor u te beheren. Stuur het document digitaal per e-mail (formulieren.bls@centraalbeheer.nl) naar ons op. Binnen vier werkdagen krijgt u een reactie van ons.

Voor een financieel product, zoals uw hypotheek, spaar- of beleggingsrekening regelt u dat in Mijn Centraal Beheer.

Heeft u een schade gemeld en wilt u later foto’s of documenten toevoegen? Dat regelt u heel makkelijk:

  • Open de lopende schade
  • Voeg documenten of foto’s van de schade toe

Let op! Het kan een paar uur duren voor uw foto’s of documenten daarna te zien zijn bij uw schademelding.

Naar mijn schademelding