Schade melden

We lossen het snel en goed op

  • Geen wachtrij: bespaar tijd en meld uw schade online
  • Uw schademelding direct compleet: upload foto’s en documenten
  • In een paar minuten geregeld. Het is makkelijker dan u denkt

Status van uw schademelding

U heeft een schade gemeld en wilt graag weten wat de status van uw melding is. Wij helpen u graag. Wanneer u inlogt in Mijn Centraal Beheer vindt u een overzicht van al uw schademeldingen. Ook ziet u hier de schades die zijn afgehandeld.
Inloggen met gebruikersnaam Inloggen met IDIN

Wanneer belt u het noodnummer?

In situaties waarin u dringend hulp nodig heeft, belt u het noodnummer. Bijvoorbeeld bij een ongeval, ziekte of noodsituatie in het buitenland. Het is handig om dit nummer op te slaan in uw telefoon. Zodat u er niet naar hoeft te zoeken als u bijvoorbeeld op reis bent.

Soms is een schade-expert nodig

Bij sommige schades komt onze expert bij u langs
Onze schade-expert bekijkt wat de schade is en of deze is verzekerd. Hij helpt u en beantwoordt uw vragen. Ook zorgt hij ervoor dat uw schade snel en goed wordt afgehandeld.

U heeft recht op een eigen expert als u het niet met ons eens bent
Bent u het niet eens met de hoogte van de vergoeding? U mag dan een eigen expert inschakelen. Dit noemen wij een contra-expertise. Uw expert regelt dan namens u de schade met onze expert. De kosten van uw expert maken deel uit van uw schade. Ze worden vaak geheel of gedeeltelijk vergoed. Wel zijn er regels. Die leest u in de verzekeringsvoorwaarden die horen bij uw verzekering. Wilt u gebruik maken van contra-expertise? Bespreekt u dit dan met onze schade-expert.