Dit doen we nu beter

Wat pasten wij voor u aan?

Verbeteren doen wij samen met onze klanten. Met uw tips en ideeën passen wij onze dienstverlening aan.

Wat pasten wij voor u aan?

Ook in de afgelopen maanden werkten wij hard aan onze bereikbaarheid, de opleiding van onze medewerkers, onze website en app. Ook verbeterden wij onze producten. En de communicatie naar onze klanten. Hieronder ziet u een paar voorbeelden.
  • Wij helpen u met pech onderweg. Ook als u niet verzekerd bent. Met de RoadGuard Pechhulp van Centraal Beheer betaalt u pas op dat moment voor de hulp die u krijgt. U heeft dus geen abonnement, lidmaatschap of pechhulpverzekering nodig.
  • U kunt nu ook via Centraal Beheer een dynamisch energiecontract afsluiten. Voor deze nieuwe dienst werken wij samen met EnergieZero.

  • Heeft u schade? Dan informeren wij u nu beter over de status van uw melding. In Mijn Centraal Beheer en de app gaat u meer details zien.
  • Op onze site geven we meer uitleg over wat te doen en te verwachten bij bepaalde schades, zoals inbraakschade en waterschade.
  • Met uw kenteken en postcode vindt u op onze site nu snel een autoschadehersteller in de buurt.

  • In onze Centraal Beheer app is de chatfunctie voor iPhone-gebruikers verbeterd.
  • Meldt u een autoschade via onze app? Dan helpt onze chatbot CeeBee u op weg bij het melden van uw schade.