Even voorstellen: onze Alarmcentrale
Dagelijks helpt onze Alarmcentrale honderden mensen die ziek worden in het buitenland. Of te maken krijgen met een ander probleem waarbij hulp noodzakelijk is.
Komt er een melding binnen?
Dan wordt er eerst gekeken naar de situatie van de klant. Hoe staat het met de veiligheid? Waar is de klant naar op weg? Met welke oplossing is de klant het meest geholpen? Onze Alarmcentrale biedt daarna zo snel mogelijk de beste hulp. Dankzij het uitgebreide netwerk is hulp altijd dichtbij.
Zorg uit handen nemen
De Alarmcentrale geeft klanten van Centraal Beheer advies en ondersteuning bij bijvoorbeeld bezoek aan een arts of verblijf in het ziekenhuis. Zij zorgen ook voor praktische zaken als betalingsgaranties, het boeken van een terugreis of hotelovernachting. Mensen zorgen uit handen nemen op het moment dat het er echt toe doet. Dat is de belangrijkste taak van onze Alarmcentrale.
Onze Alarmcentrale is 7 dagen per week bereikbaar, 24 uur per dag. Het telefoonnummer is +31 555 79 79 79. En prettig om te weten: noodzakelijke belkosten met de Alarmcentrale zijn onbeperkt verzekerd.
Handig: de Centraal Beheer App
Heeft u een smartphone? Download dan nu de handige
Centraal Beheer App. U heeft dan uw gegevens van uw verzekering direct bij de hand. En kunt u makkelijk en snel in contact komen met Apeldoorn. Dus ook met de Alarmcentrale als u deze nodig heeft.