Wat kun je verwachten als wij je vragen om je te laten identificeren op locatie?
1. Je ontvangt van ons een e-mail
In de e-mail staat wat wij van elkaar verwachten. En vertellen wij je dat je een e-mail en sms van AMP Groep ontvangt voor het maken van een afspraak voor persoonlijke identificatie.
2. Je maakt een afspraak voor persoonlijke identificatie
Zodra je de e-mail en sms van AMP Groep ontvangt, maak je een afspraak via de link in die e-mail. De afzender van deze e-mail is: mijnafspraak@ampgroep.com. Je kunt inloggen met het ordernummer en afspraaknummer uit de e-mail van AMP Groep. Je vult je gegevens in. En kiest een datum, tijd en locatie in Nederland voor de persoonlijke identificatie. Een locatie in het buitenland is niet mogelijk. Wil je de pagina van AMP Groep bekijken? Ga dan naar
mijnafspraak.nl.
3. Je ontvangt van AMP Groep de afspraakbevestiging
Zo weet je zeker dat de afspraak is gepland. Wil je de afspraak aanpassen? Dat kan tot op de dag vóór de afspraakdatum tot 21.00 uur. Dit regel je eenvoudig op
mijnafspraak.nl.
4. Er komt een medewerker van AMP Groep bij je langs
Op de afspraakdatum zie je vanaf 7.30 uur op
mijnafspraak.nl een pasfoto van de medewerker die bij je langskomt. Je ziet daar ook een unieke code waarmee de medewerker van AMP Groep zich kan identificeren. Je kunt de medewerker bij aankomst naar deze code vragen. Zo zorgen we er samen voor dat het proces goed en veilig voor je verloopt.
5. Na de identificatie verwerken wij je aanvraag
Wij ontvangen de bevestiging van AMP Groep. Daarin staat dat zij je hebben geïdentificeerd. Hebben wij dan nog vragen? Dan laten wij dit weten.
Wil je meer weten over AMP Groep? Bekijk dan de veelgestelde vragen.