Wat kunt u verwachten als wij u vragen zich te laten identificeren op locatie?
1. U ontvangt van ons een e-mail
In de e-mail staat wat wij van elkaar verwachten. En vertellen wij u dat u een e-mail en sms van de AMP Groep ontvangt voor het maken van een afspraak voor persoonlijke identificatie.
2. U maakt een afspraak voor persoonlijke identificatie
Zodra u de e-mail en sms van de AMP Groep ontvangt, maakt u een afspraak via de link in die e-mail. De afzender van deze e-mail is: mijnafspraak@ampgroep.com. U kunt inloggen met het ordernummer en afspraaknummer uit de e-mail van de AMP Groep. U vult uw gegevens in. En kiest een datum, tijd en locatie in Nederland voor de persoonlijke identificatie. Een locatie in het buitenland is niet mogelijk. Wilt u de pagina van de AMP Groep bekijken? Ga dan naar
mijnafspraak.nl.
3. U ontvangt van de AMP Groep de afspraakbevestiging
Zo weet u zeker dat de afspraak is gepland. Wilt u de afspraak aanpassen? Dat kan tot op de dag vóór de afspraakdatum tot 21.00 uur. Dit regelt u eenvoudig op
mijnafspraak.nl.
4. Er komt een medewerker van de AMP Groep bij u langs
Op de afspraakdatum ziet u vanaf 7.30 uur op
mijnafspraak.nl een pasfoto van de medewerker die bij u langskomt. U ziet daar ook een unieke code waarmee de medewerker van de AMP Groep zich kan identificeren. U kunt de medewerker bij aankomst naar deze code vragen. Zo zorgen we er samen voor dat het proces goed en veilig voor u verloopt.
5. Na de identificatie verwerken wij uw aanvraag
Wij ontvangen de bevestiging van de AMP Groep. Daarin staat dat zij u hebben geïdentificeerd. Hebben wij dan nog vragen? Dan laten wij u dit weten.
Wilt u meer weten over de AMP Groep? Bekijk dan de meestgestelde vragen.