Snel weer online na uw verhuizing? Begin op tijd met het regelen van uw aansluiting!
1. Overzetten of overstappen?
Neem contact op met uw huidige aanbieder. Kan hij uw pakket leveren op uw nieuwe adres? Dat is niet altijd zo. Dan mag u het contract stopzetten. Liever overstappen? Vraag op tijd het nieuwe pakket aan. En check of u geen opzegtermijn heeft bij uw huidige aanbieder.
2. Regel het op tijd!
Het duurt ongeveer een maand om uw aansluiting over te zetten naar uw nieuwe adres. Wilt u gelijk verbinding hebben? En na uw verhuizing meteen de televisie kunnen aanzetten? Meld uw verhuizing dan op tijd. En vraag naar de kosten bij uw aanbieder.
3. Vergelijk nog even de tarieven
Als u toch aan de slag gaat met uw abonnement… Kijk dan direct of u misschien kunt besparen. Of misschien zijn uw wensen veranderd. Wilt u meer of juist minder zenders. Of sneller internet. Dit is dé gelegenheid om uw abonnement te veranderen. Of een nieuwe aanbieder te kiezen.
Bij nieuwbouw duurt het langer
Verhuist u naar een nieuwbouwwoning? Vraag dan de projectontwikkelaar of de aansluiting geregeld wordt. Is dat niet zo? Vraag het dan ook op tijd aan. Achteraf aanleggen is vaak duurder. Is er glasvezel in uw wijk? Dan is het niet altijd mogelijk om internet, televisie en telefonie te krijgen via de kabel of telefoonlijn.
Vaste telefonie? Nieuw nummer
Heeft u een vaste telefoon en verhuist u buiten uw regio? Dan verandert uw telefoonnummer. Stel dat u nu in Apeldoorn woont. Dan begint uw telefoonnummer met 055. Verhuist u van Apeldoorn naar een plaats waar dit netnummer ook 055 is? Dan blijft uw nummer hetzelfde. Gaat u verder weg? Dan verandert uw hele telefoonnummer. Vergeet niet om uw contacten dit te laten weten.
Gebruik onze persoonlijke verhuischecklist
Bij een verhuizing komt veel kijken. Dan wilt u er zeker van zijn dat u alles op tijd heeft geregeld. Wij helpen u graag verder met een persoonlijke verhuischecklist. Zo leeft u toe naar een onbezorgde verhuizing. En kunt u snel genieten van uw nieuwe woning.