Dit doen we nu beter

Wat pasten wij voor u aan?

Verbeteren doen wij samen met onze klanten. Met uw tips en ideeën passen wij onze dienstverlening aan.

Wat pasten wij voor u aan?

Ook in de afgelopen maanden werkten wij hard aan onze bereikbaarheid, de opleiding van onze medewerkers, onze website en app. Ook verbeterden wij onze producten. En de communicatie naar onze klanten. Hieronder ziet u een paar voorbeelden.
  • Workation: werken op vakantie komt steeds vaker voor. Daarom is een workation vanaf 5 juni standaard meeverzekerd binnen onze Doorlopende Reisverzekering. Dit betekent dat u ook verzekerd bent als u werk en vakantie combineert. Zo kunt u op uw gemak mailtjes beantwoorden, online vergaderen, een conferentie bezoeken of bij een klant langs gaan tijdens uw vakantie.
  • U kunt nu ook via Centraal Beheer een dynamisch energiecontract afsluiten. Voor deze nieuwe dienst werken wij samen met EnergieZero.

  • Heeft u schade? Dan informeren wij u nu beter over de status van uw melding. In Mijn Centraal Beheer en de app gaat u meer details zien.
  • Op onze site geven we meer uitleg over wat te doen en te verwachten bij bepaalde schades, zoals inbraakschade en waterschade.
  • Met uw kenteken en postcode vindt u op onze site nu snel een autoschadehersteller in de buurt.


• Vanaf nu kunt u makkelijk uw betaalgegevens aanpassen in onze Centraal Beheer app.
• Heeft u bij ons een Fietsverzekering? Dan past u in onze app makkelijk uw eigen risico aan. Een eigen risico is een vast bedrag dat u zelf betaalt bij een schade. U kunt kiezen uit een eigen risico van € 25,-, € 150,- of € 300,-.
• Verzekert u via onze Centraal Beheer app een Auto- of Motorverzekering? Dan hoeft u niet meer zelf uw kenteken en meldcode in te vullen. Uw kentekencard scannen is voldoende.
• U kunt uw RentePlús Rekening eenvoudig stoppen in onze app. U hoeft daar niet meer voor te bellen. Dat is wel zo makkelijk.