Dit doen we nu beter

Wat pasten wij voor u aan?

Verbeteren doen wij samen met onze klanten. Met uw tips en ideeën passen wij onze dienstverlening aan.

Wat pasten wij voor u aan?

De afgelopen maanden werkten wij hard aan onze website en de Centraal Beheer app. Ook verbeterden wij onze producten en de communicatie naar onze klanten. Hieronder ziet u een paar voorbeelden.

  • Workation: werken op vakantie komt steeds vaker voor. Daarom is een workation vanaf 5 juni standaard meeverzekerd binnen onze Doorlopende Reisverzekering. Dit betekent dat u ook verzekerd bent als u werk en vakantie combineert. Zo kunt u op uw gemak mailtjes beantwoorden, online vergaderen, een conferentie bezoeken of bij een klant langs gaan tijdens uw vakantie.


  • U kunt nu ook ‘Even Apeldoorn bellen’ via onze Centraal Beheer app. Onze collega’s zien meteen wie u bent en wat u bij ons heeft verzekerd. Dat is wel zo handig.
  • Sluit u een nieuwe Autoverzekering bij ons af? Dan hoeft u niet meer zelf de meldcode van uw auto door te geven.
  • Heeft u een Autoverzekering en gaat er een nieuw verzekeringsjaar in? Dan krijgt u altijd een maand van tevoren informatie over uw nieuwe totale premie. We laten nu ook zien wat de nieuwe premie per verzekeringsonderdeel wordt. Zo bieden we u meer duidelijkheid.
  • Vanaf 30 oktober kunt u inloggen met iDIN of sms-beveiliging. Zo blijven uw persoonlijke gegevens en informatie over uw producten goed beschermd.

 


  • U kunt nu makkelijk een extra auto verzekeren via onze Centraal Beheer app.
  • Zette u spaargeld voor een langere tijd vast op een RenteVast Rekening? Dan kunt u via onze app de naam van deze rekening aanpassen en persoonlijker maken. Zo kunt u bijvoorbeeld uw rekening de naam van uw spaardoel geven.
  • U kunt nu ook via onze app een Rechtsbijstandverzekering afsluiten. Dat kon eerst alleen via onze site.