Social media

Hoe gaan wij hiermee om?

Wij zijn trots op onze sociale media-kanalen en op alle onze fans en gebruikers ervan. U vindt ons op Facebook, X (Twitter), LinkedIn, YouTube en Instagram.

Schelden, beledigende, racistische en/of discriminerende teksten en reacties wissen we

  • Schelden, beledigende, racistische en/of discriminerende teksten en reacties wissen we.
  • Ook op dit soort bijdragen op een forum reageren we niet. We vragen de beheerder die weg te halen.
  • Het plaatsen van namen van onze medewerkers op sociale media is niet toegestaan. Die halen we weg.
  • Het herhaaldelijk plaatsen van ongepaste of niet relevante berichten is niet toegestaan. Deze halen we weg.
Overtreedt u de huisregels? Dan kunnen we u blokkeren voor onze sociale media-kanalen.

Persoonlijke gegevens horen niet thuis op sociale media

  • Persoonlijke gegevens, zoals adres of geboortedatum, horen niet thuis op openbare sociale media. Ter bescherming van uw privacy wissen we deze. Of we vragen u dit te doen.

U kunt op verschillende plekken een reactie achterlaten over uw ervaring met Centraal Beheer

  • Zowel op sociale media als op (klachten)fora en Google. We zijn blij met uw mening en staan open voor verbeterpunten. Soms vragen onze medewerkers een toelichting. Hiermee kunnen we onze dienstverlening verbeteren.
  • Ook op reviewpagina’s en fora is het niet toegestaan om namen van onze medewerkers te plaatsen. We vragen u of de beheerders om deze reacties te verwijderen. Doet u dit niet? Dan kunnen we aanvullende stappen ondernemen.
  • Wij beoordelen reacties op waarheidsgetrouwheid. Als een reactie aantoonbare onjuistheden bevat over onze werkprocessen, benoemen wij dat. We gaan in het openbaar nooit inhoudelijk op uw persoonlijke situatie in.

Webcare:

Vanwege toenemende privacyzorgen over Meta en X behandelen we geen inhoudelijke vragen meer via social media. Deze kanalen zijn niet geschikt voor het delen van persoonlijk gegevens. U kunt ons altijd bellen of chatten.