Karina 2024

Verbeter je service als autobedrijf met een simpele extra stap

Hoe goed je autobedrijf scoort bij klanten, wordt grotendeels bepaald door de kwaliteit van de service. Niet alleen de technische prestaties van de auto’s doen ertoe; het zijn juist die extra stapjes die ervoor zorgen dat klanten blijven terugkomen.
25 nov 2024 4 minuten Karina Buiting-van Bokhorst
De reviews liegen er niet om. Wanneer je willekeurig een paar autobedrijven googelt en de klantbeoordelingen doorneemt, zie je dat ‘service’ vaak als belangrijkste factor wordt genoemd. Als autobedrijf wil je dat klanten na een aankoop of onderhoudsbeurt tevreden de deur uit lopen. En om die klantbeleving net wat sterker te maken, is er een eenvoudige, maar effectieve toevoeging die je kunt inzetten: de auto direct verzekeren bij aflevering.
Ik ben vaak onder de indruk van hoe ver autobedrijven gaan voor hun klanten. Dat zie je echt niet in elke branche.
Karina Buiting-van Bokhorst

Een aankoop met extra waarde

Natuurlijk lever je niet alleen een nieuwe auto, maar ook iedere occasion in topconditie af. De auto is fris gewassen, heeft een nieuwe APK, is grondig nagekeken, en een volle tank als kers op de taart. En met AutoZeker kun je nog een stap verder gaan.

Bekijk de video over AutoZeker

Karina praat je bij over autozeker

Wat maakt AutoZeker zo waardevol?

Klanten vinden het prettig als de verzekering direct bij de aankoop geregeld is. Ze kunnen de weg op met de zekerheid dat alles goed geregeld is, zonder zelf nog verzekeringen te hoeven vergelijken en afsluiten. Een stukje extra service waarmee jij het verschil maakt.
Komt een klant ooit schade tegen? Dan keert hij eerst naar jouw autobedrijf terug voor reparatie en advies. Dit versterkt de band tussen jullie en zorgt ervoor dat klanten ook voor toekomstige aankopen en onderhoudsbeurten aan jou blijven denken.
Als extraatje ontvang je voor elke auto die via AutoZeker verzekerd wordt, een passende beloning. Het is een echte win-win.

We leiden jullie mensen zelf op

Het leukste van AutoZeker vind ik misschien wel het opleiden van de medewerkers die ermee aan de slag gaan. Een auto verzekeren is niet moeilijk, maar het moet wel op de juiste manier gebeuren. Daarom leiden we jullie mensen zelf op. En na een tijdje komen we terug om te checken of de kennis nog up-to-date is. Dat zijn vaak heel gezellige middagen of avonden met het hele team.

Benieuwd hoe AutoZeker bijdraagt aan jouw service?

Steeds meer autobedrijven kiezen ervoor om AutoZeker aan te bieden bij de aflevering van auto’s. Wil jij ook ontdekken hoe deze verzekering jouw klantenservice en klantenbinding kan versterken? Neem dan snel contact op! Ik help je graag om je klanten die waardevolle extra zekerheid te bieden.
Karina is specialist Mobiliteit en verzekeren bij Centraal Beheer
Geschreven door Karina Buiting-van Bokhorst
Accountmanager Mobiliteit
Karina werkt al ruim 33 jaar bij Centraal Beheer. Met haar jarenlange ervaring helpt ze onze klanten met zakelijke schadeverzekeringen in de Automotive sector.