Man aan de telefoon

Niet tevreden?

Wij zoeken samen met u naar een oplossing

Bent u niet tevreden over ons of onze zakelijke diensten of producten? Dat vinden we natuurlijk erg jammer. Geef het aan ons door. Dan zoeken we samen met u naar een oplossing.

Bent u ontevreden over een particuliere verzekering van Centraal Beheer? Dan helpen we u graag via onze particuliere klantenservice.

Wij staan voor u klaar

Geef uw klacht eenvoudig door via het online klachtenformulier. Of bel ons. Wij kijken dan samen wat er niet goed gaat. En bespreken met u de beste oplossing. Een brief sturen kan natuurlijk ook.

 Illustratie persoon met laptop op de bank

Vul ons online formulier in

Met het online klachtenformulier geeft u uw klacht eenvoudig aan ons door.

Bel ons gerust

Vindt u het prettiger om uw klacht met ons te bespreken? Bel ons dan gerust.

 Illustratie van een blauwe brievenbus

Stuur ons een brief

Centraal Beheer Klachtenbureau
Postbus 9150
7300 HZ Apeldoorn

Dit mag u van ons verwachten

U krijgt binnen 5 werkdagen een eerste reactie van ons. Soms moeten wij wat uitzoeken om u een goed antwoord te geven. Duurt de behandeling van uw klacht langer? Dan laten wij u weten wanneer u weer een reactie van ons kunt verwachten.
Bent u het niet eens met onze beoordeling van uw klacht? Laat het ons dan weten. Uw klacht wordt dan door andere collega’s nog een keer met veel aandacht bekeken. Zo kijken wij of de eerste collega’s misschien iets over het hoofd gezien hebben in hun beoordeling. Bel ons gerust op (055) 579 8600 voor bedrijfsverzekeringen. Of (055) 579 8179 voor inkomensverzekeringen. Of stuur een brief naar:

Centraal Beheer Klachtenbureau
Postbus 9150
7300 HZ Apeldoorn

Natuurlijk vinden wij het heel vervelend als we niet tot een goede oplossing kunnen komen. Komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de rechter. Op rechtspraak.nl vindt u hierover meer informatie.