man-vrouw-praten-buiten-met-elkaar

Uw mening is belangrijk

Iedere reactie is goud waard

Onze zakelijke klanten delen iedere dag hun ervaring en mening met ons. Omdat wij het aan ze vragen. Of via onderzoeken die anderen (voor ons) uitvoeren. Via een online vragenlijst, spontaan aan de telefoon, in een e-mail of de chat. De reacties zijn heel verschillend. Positief, kritisch, opbouwend en soms heel verrassend. Daar zijn we heel blij mee!

Dit waarderen onze klanten

illustratie klanttevredenheid rapportcijfer 7.7

Ons rapportcijfer 7,7

Klanten geven Centraal Beheer gemiddeld een 7,7 voor de klanttevredenheid.

Even Apeldoorn bellen

'Even Apeldoorn bellen'

Telefonisch contact blijft een kracht van Centraal Beheer. Vooral de vriendelijke en behulpzame medewerkers worden gewaardeerd.

Klanttevredenheid schadeafhandeling

Heldere polisvoorwaarden

67% van de klanten geeft aan dat Centraal Beheer de juiste informatie geeft waardoor de klant verder kan.

Hier werken we aan

Uit onderzoek kwamen ook een aantal verbeterpunten naar voren. Zo geven klanten aan dat ze soms niet weten waar ze aan toe zijn. En dat brengt onzekerheid met zich mee. En ook het consequent nakomen van terugbelafspraken tijdens de schade-afhandeling is een verbeterpunt. We zijn blij met deze feedback en werken eraan om onze dienstverlening verder te verbeteren.

Dit is wat onze klanten ons vertelden

We deden onderzoek onder onze zzp en MKB klanten in het 3e kwartaal van 2024. Dit zijn de belangrijkste resultaten per doelgroep:

Illustratie klanttevredenheid schade 7,6

Zzp en MKB

We kregen een 7,6 als rapportcijfer. Vooral het online gemak wordt gewaardeerd. Lees wat zzp’ers en het MKB over ons zeggen.

Illustratie klanttevredenheid VvE 8,0

VvE

Verenigingen van Eigenaren waarderen onze speciale oplossingen met een 8,0. Lees wat VvE’s nog meer over ons zeggen.

Illustratie klanttevredenheid inkomen 7,6

Inkomen (AOV, Verzuim)

We kregen een 7,6 als rapportcijfer. Vooral de vriendelijke medewerkers worden gewaardeerd.