Dit vinden onze VvE klanten

Wij luisteren naar uw mening

We deden onderzoek onder onze VvE klanten in het 3e kwartaal van 2024. Zij zijn heel tevreden over onze vriendelijke en behulpzame medewerkers. Ook vinden zij het makkelijk om contact met ons te maken, we zijn goed bereikbaar. Natuurlijk zijn er ook verbeterpunten. Onze wachttijden zijn soms wat langer dan voor een VvE prettig is. En onze klanten zouden graag meer informatie kunnen vinden op onze site.

De mening van onze VvE klanten

Illustratie klanttevredenheid VvE 8,0

Ons rapportcijfer

Klanten geven een 8 voor onze dienstverlening als verzekeraar.

 Vrouw juichend met de handend in de lucht

Tevreden klanten

77% van de VvE klanten is erg tevreden en gaf een 8 of hoger.

 Illustratie persoon met laptop op de bank

Ruimte voor verbetering

6% vindt dat het beter kan en gaf een onvoldoende.

Dit doen we nu beter

De afgelopen tijd werkten we hard aan onze service en communicatie. We leidden onze medewerkers op om u sneller te kunnen helpen. En we kregen een beter beeld van wat er speelt bij VvE’s. Een paar voorbeelden:

  • We informeerden VvE's regelmatig over verduurzamings­mogelijkheden.
  • U kunt een gratis oriëntatiegesprek aanvragen met een van onze VvE specialisten.
  • Met onze specialisten schreven we interessante artikelen speciaal voor VvE’s.