“Met goede informatie. Er zijn zoveel verschillende opties en dekkingen. Het is dus belangrijk wat voor contract een medewerker krijgt, vast of tijdelijk, enzovoort. En natuurlijk wanneer je wilt dat de uitkering in zou gaan, of je zelf eerst nog een tijd wilt overbruggen. Alles is belangrijk. Centraal Beheer legt alle verschillende opties netjes voor en vertelde me over de voor- en nadelen.”
Dat is fijn om te horen. Dus alleen positieve ervaringen?
“Nou ja…”
Vertel?
“Er was wel een bureaucratisch dingetje, omdat er een nieuw systeem werd ingeregeld. Mijn bedrijf werd groter en groter, dus ik had een andere rekening nodig. Het doorgeven van mijn rekeningnummer – iets heel simpels – ging telkens mis, omdat er een vinkje niet goed werd doorgevoerd in het systeem. Heel suf. Toen kreeg ik Tim weer aan de telefoon. Hij zei meteen: ik ga het regelen! Super gast. Het duurde alsnog even, maar het lukte. En ik kreeg als excuus een heerlijke reep chocolade met een handgeschreven berichtje, en een uitnodiging voor een tof ondernemersevenement. Dat zit dus hartstikke goed, haha.”