Een ondernemer denkt in kansen
Bruno werkt in de buitendienst en is daarom veel op pad om klanten te bezoeken. Iets dat hem ligt als geen ander. “Ik maak snel een connectie met mensen. Ik ben oprecht geïnteresseerd in ze. Niet omdat dit vanuit mijn rol moet, maar echt vanuit mezelf.”
Voordat hij op klantbezoek gaat, verdiept Bruno zich altijd goed in het bedrijf. “Ik kijk waar het bedrijf voor staat, wie ze zijn, wie de concurrenten zijn. Als de klant merkt dat ik goed ben voorbereid, ontstaat er vaak meteen een fijne klik.”
De meeste bedrijven in Bruno’s portefeuille variëren van 25 tot 250 medewerkers. “Ik vind ondernemers echt stoer volk,” zegt hij. “Ze beginnen met niets en een paar jaar later hebben ze een volwassen bedrijf en 100 man in dienst. Ik vind dat echt bewonderenswaardig.” Het onderwerp verzekeren blijft daarbij vaak wel wat achter. “Een ondernemer denkt vooral in kansen, die is helemaal niet bezig met verzekeren. Daar moet je ze echt bij helpen.”
Voordat hij op klantbezoek gaat, verdiept Bruno zich altijd goed in het bedrijf. “Ik kijk waar het bedrijf voor staat, wie ze zijn, wie de concurrenten zijn. Als de klant merkt dat ik goed ben voorbereid, ontstaat er vaak meteen een fijne klik.”
De meeste bedrijven in Bruno’s portefeuille variëren van 25 tot 250 medewerkers. “Ik vind ondernemers echt stoer volk,” zegt hij. “Ze beginnen met niets en een paar jaar later hebben ze een volwassen bedrijf en 100 man in dienst. Ik vind dat echt bewonderenswaardig.” Het onderwerp verzekeren blijft daarbij vaak wel wat achter. “Een ondernemer denkt vooral in kansen, die is helemaal niet bezig met verzekeren. Daar moet je ze echt bij helpen.”