Hulp bij uw onbetaalde factuur
Oplossingen bij een openstaande incasso
- Direct contact met onze specialisten
- Gratis oriëntatiegesprek met een jurist
- Ook als u geen klant bent
U heeft een goede band met uw vaste klant. Alleen blijft die laatste factuur nu wel erg lang liggen. Het liefst komt u tot een oplossing en voorkomt u dat de situatie uit de hand loopt. Zonder de relatie te schaden. Hoe doet u dat?
Wij bieden verschillende oplossingen om uw factuur betaald te krijgen. De meest voorkomende oplossing is onze Zakelijke Rechtsbijstandverzekering met incassodekking. Heeft u geen Zakelijke Rechtsbijstandverzekering met incassodekking? Maak dan gebruik van onze incassodienst. Deze dienst kunt u ook afnemen als u geen klant bent. Daarnaast kunt u ook een gratis oriëntatiegesprek met onze jurist inplannen als u geen klant bent.
Betaalt uw klant niet? Heeft u naast de factuur ook een betalingsherinnering gestuurd? Dan kan Centraal Beheer Juridische Hulp u verder helpen met het innen van de factuur. Ook als u geen klant bij ons bent en geen verzekering heeft.
Met de Zakelijke Rechtsbijstandverzekering bent u doorlopend verzekerd van rechtsbijstand bij een juridisch geschil. Bijvoorbeeld met leveranciers, medewerkers of afnemers.
We vinden het belangrijk dat u een goed gevoel heeft bij onze juristen. En dat de jurist al een beeld heeft van uw situatie. Daarom starten we altijd met een vrijblijvend intakegesprek. Tijdens het gesprek vertelt u de jurist meer over het probleem dat speelt. En de jurist vertelt u wat hij voor u kan betekenen. Na het gesprek beslist u of en hoe u verder wilt om uw probleem op te lossen.
Specialist juridische hulp Barbara: “Het is heel goed als je samen met de klant tot een betalingsregeling komt. Het is wel belangrijk om dit schriftelijk goed vast te leggen. Je kunt de betalingsafspraken bijvoorbeeld; vastleggen in een overeenkomst. Wij helpen je graag met het opstellen van deze overeenkomst. Ook zorgen wij ervoor dat de overeenkomst wordt nagekomen.”