man-belt-met-klant

Klantenservice zakelijk

Waar kunnen we u mee helpen?

We helpen u graag. Met vragen over het afsluiten of opzeggen van een verzekering tot het aanpassen van uw gegevens. U regelt het eenvoudig online, telefonisch of via chat. Wat u het beste uitkomt.

Hier bellen onze klanten ons vaak over

Bekijk uw zakelijke verzekeringen online, pas gegevens aan en meld schade. Heeft u een account voor Mijn Centraal Beheer? Log dan hier in.
U kunt de status van uw schade zien via Mijn Centraal Beheer. Bellen kan ook: (055) 579 7777. Houd dan uw klant- of polisnummer bij de hand.
U kunt uw voorwaarden online bekijken en downloaden. Zoekt u een clausule? Een clausule is een afwijkende of aanvullende voorwaarde. U vindt clausules op uw polisblad. Of in de offerte als u nog geen polisblad heeft.
U kunt online uw zakelijke rekeningnummer aanpassen. 

We doen ons best u zo goed mogelijk te helpen. Bent u helaas toch ontevreden? Dan horen wij dat graag. Met het online formulier geeft u uw klacht eenvoudig aan ons door. U kunt uw klacht ook telefonisch bij ons melden. U vindt het juiste telefoonnummer hieronder.

Stuurt u uw klacht liever per post?

Stuur uw klacht dan naar:
Centraal Beheer
Klachten
Postbus 9150
7300 HZ APELDOORN

U krijgt binnen 10 werkdagen een reactie van ons. Als wij niet binnen deze termijn inhoudelijk op uw klacht kunnen reageren, dan laten wij u dit weten.
In elke commerciële e-mail die u van ons ontvangt zit onderaan de mogelijkheid om u af te melden. Wij verwerken uw afmelding binnen 2 werkdagen.

Jammer dat u uw verzekering wilt stoppen. U stopt uw verzekering gemakkelijk via dit online formulier of onze online chat. 'Even Apeldoorn bellen' kan natuurlijk ook: (055) 579 8600.

U vindt uw documenten in uw persoonlijke klantomgeving Mijn Centraal Beheer. Hier heeft u uw gegevens en handige informatie over uw verzekeringen altijd bij de hand. Zoals uw polis, factuur, jaaroverzicht of jaaropgave.
Op 1 juni 2023 verdwijnt de acceptgiro in Nederland als mogelijkheid om te betalen. U kunt door de verwerkingstijd vanaf 15 april bij ons niet meer betalen met een acceptgiro. Wij vragen u vanaf deze datum te betalen via internet- of mobiel bankieren. Hiervoor sturen wij u betaalinformatie toe. In de betaalinformatie staan alle gegevens die u nodig heeft om te kunnen betalen. Check altijd of u alle gegevens juist heeft ingevuld. 

Persoonlijk contact

Theo Doornebosch
Thom Ebbing
Specialist zakelijke verzekeringen